[Pardus-kullanicilari] çekirdek kopyalamak

Tayfun YÜĞRÜK tayfunytu at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 19:10:03 EET

Eğer yeni bir modül yüklemeniz gerekirse bu durum sorun oluşturabilir
onun dışında sorun olacağını sanmıyorum, sorun modüllerle ilgili olur
çünkü kernel içine alınan şey sadece modüller (yani sürücüler vs.) ve
modüller kernel fonksiyonları ile çalışıyor yeri değişen fonksiyonlar
ya da değişen structlar modülü etkiler vs...
Virtualbox mesela hata verebilir, çünkü kernel yüklettiği modülleri
var. X server sorunsuz başladı ise genel olarak bir sorun olacağını
zannetmiyorum.