[Pardus-kullanicilari] çekirdek kopyalamak

cihan kaya kayacin at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 19:00:26 EET

Pardus 2007 sayesinde usb modemle internete girmeyi başardıktan sonra diğer
dağıtımlarla da internete girmeyi deneyeyim dedim. Pardus'ta kullanılan
paketlerin kaynak kodlarını falan temin ettim fakat çekirdek derlemeden
girmeyi başaramadım.  çekirdek derleyince de ses alamadım. hatta ses
modelleri ve gerekli diğer modüllerde  seçilmiştir diye Pardus'un kernel
source paketini kurup /usr/src dizinindeki çekirdek kodlarını suse de
derledim ama gene olmadı. bende bunun üzerine şöyle bişey düşündüm: madem
ikiside linux dağıtımı, Pardus'un çekirdeği susenin olduğu sürücüye
kopyalayıp menu.lst yi yeniden düzenlersem suseyi bu çekirdekle
çalıştırabilirim. çekirdeğe ek olarak /lib/modules/2.6.18.6-75 de yer alan
dosyalarda yerine kopyalayınca suseyi Pardus'un çekirdekle çalıştırdım. hem
ses aldım hem internete bağlandım. yaptığımın pek doğru olmadığını tahmin
etmekle birlikte, bu yaptığım sistem kararığını ne kadar etkiler?

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/