[Pardus-kullanicilari] PClinuxOS ve Pardus sorunsalı :)

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 00:32:32 EET

Bukadar konululunca dayanamadım çektim :) demekki reklam güzel şey. Aslında
yeri değil ama hadi başka dağıtım forumlarına sızalım durduk yere "yahu bir
sürüm varmış Pardus diye, Cd midi hepsini sper görüomuş" diyelim birbirimize
:)

Ehm, neyse, kurmadım ben üşendim çünki. Ama Live olarak çalıtırdım.
Ubuntu'dan daha rahatıma geldi. Kablosuz ve bluetooth konusunda sorun
çıkmadı. Olivetti kameramı tanımadı. KDE tabanlı tabi bu yüzden birçok
uygulama aynı. Control Panel'i çok dah ayrıntılı Pardus'a oranla ama bu
iyimi kçtümü tartışılır çünkü acayip karışık. Çözünürlük sorunu bunda da var
(laptop,15.4" ve 1024te açılma olayı - herhalde default olarak 1280-900
çalışan bir dağıtım hiç olmayacak)

Kısacası ben beğendim. Kurarmıyım; hayır. Çünkü Pardus'u değiştirmeye sebep
olacak bir artısı yok. Ama gayet temiz ve güzel bir arayüzü ile çekici.
Açıkçası ilk 5te olmasına şaşmamalı.

Bide evet Beryl kurulu geliyor ve sorunsuz çalışıyor...