[Pardus-kullanicilari] PClinuxOS ve Pardus sorunsalı :)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 09:39:26 EET

Arkadaşım
PcLinuxOs u da kurup denedim evet beryl kurulu geliyor fakat türkçe olmayan
PcLinuxOs un da noksanları var.Enbaşta geleni ise çözünürlük 1280x1024 olan
ekran çözünürlüğümü 800x600 olarak açtı akabinde xorg düzenlemesinde
1024x768 e kadar çıkartabildim fakat imleç teki hafif titremenin önüne
geçemedim.Beryl kurulu gelmesi + olabilir fakat gerisi beni pek
sarmadı.İyigünler ve kolay gelsin

11.03.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: