[Pardus-kullanicilari] tv kartı sorunu

Surhay surhay at ajiba.com
12 Mar 2007 Pzt 00:15:11 EET

Merter bey,

Belki biliyorsunuz. Üreticisi Animotion Technologies Inc.  sitesinde
  	( also known as Fly Video 2000/3000 )
2000 ve 3000 aynı seri olarak tanımlanıyor. 713x chip kullanıyor. aralarında
bariz fark yok. Sanırım, 2000 stereo değil.

Bu nedenle Tasma'daki Tv kartı Yapılandırmasında Animotion Technologies Inc.
satırındaki Lifeview FlyVideo 2000 i tekrar zorlayarak bir deneyin.

Dilerim işinize yarar

Surhay

Özgürlük için ...... PARDUS

11 Mar 2007 Paz 18:24 tarihinde, Merter Yağdin şunları yazmıştı: