[Pardus-kullanicilari] tv kartı sorunu

Merter Yağdin ymerter at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 18:24:15 EET

Selamlar,

ne kadar uğraştıysamda tv kartımı pardusta kullanamıyorum
(tasma dan root olarak tv kartı=otomatik tuner=philips pal b 216+ çeşitli
kombinasyonlar deneyerek + konsoldan modprobe kullanıp modül kaldırıp tekrar
yükleyerek + vs vs)

benzer sorunu olupta tam anlamıyla çözebilen bir pardus kullanıcısına
rastlamadım veya gözümden kaçtı.
ilk başlarda kanal arattığımda buluyordu (en azından kdetv bulduğunu iddia
ediyordu) ama belirtilen frekanstan ne ses, ne de görüntü alabiliyordum.

son zamanlarda fazlaca kurcaladığım için ayarları artık ne ses.. ne de kanal
bulabiliyorum.

konu hakkında bilgisi olanlardan yardım talep ediyorum

donanım özellikleri
lifeview prime tv 34 (fly video3000 - philips saa7134)
ekran kartım ati 9250 (belki bir ayar gerekiyordur)

fikir verebilecek arkadaşlara peşinen teşekkürler.