[Pardus-kullanicilari] Olivetti Web cam kurulum sorunu

Mehmet Selim Imre selimimre at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 12:28:09 EET

Merhabalar,
Biraz ders çalışıp nasıl kamera kuruacağını gördükten sonra Olivetti 320SC
model kameramı kurmayı denedim. Öncelikle KDE bilgi merkezinde USB2.0 kamera
olarak görnüyor. Yapımcı Microdia imiş. Araştırdım ve gördüm ki spca5xxx bu
cam ile uymlu değilmiş. Ama spca sitesindeki listede bir baktım sürücü
olarak uvc yazıyor. Kalktım onu çektim, uvcvideo-r75 diye bir şey. Açtım ve
make dediğim de şu mesajı aldım;

parduselim trunk # dir
Makefile  uvc_compat.h  uvc_ctrl.c  uvc_driver.c  uvc_queue.c  uvc_v4l2.c
uvc_video.c  uvcvideo.h
parduselim trunk # make
Building USB Video Class driver...
/bin/sh: line 0: cd: /lib/modules/2.6.18.6-75/build: Böyle bir dosya ya da
dizin yok
make: *** [uvcvideo] Hata 1

burdaki sorun nedir ve nasıl çözebilirim? luvcview diye bir  programı da var
ama onu sürücüyü kurduktan sonra çekeceğim sanırım...

teşekkürler...