[Pardus-kullanicilari] modem

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 09:53:32 EET

Arkadaşım
Printerini açtıktan sonra Pardus yapılandırma Mz->Çevrebirimleri->Yazıcılar
açılan pencerede yönetici moduna tıklayıp parolanızı girdikten sonra açılmış
olan tablonun sol üst tarafında ekle bölümene gelip yeni yazıcı ekle
dedikten sonra açılan sihirbazda ilk önce ileri daha sonra yerel yazıcıyı
tıklayıp ilerle açılan yeni tabloda yazıcınızın seri numarası çıkan usb
bağlantıyı seçip ileri akabinde açılan pencerede HP seçeneği ile çıkan
listede Deskjet 845 C hpijs seçeneğini tıklayıp devam edin.Kolay gelsin

11.03.2007 tarihinde sabii keleş <muratsonem2 at hotmail.com> yazmış: