[Pardus-kullanicilari] modem

msen63 at ttnet.net.tr msen63 at ttnet.net.tr
11 Mar 2007 Paz 09:26:40 EET

---- "sabii keleş" <muratsonem2 at hotmail.com> demiş ki:
> sevgili pardus kullanıcıları Bir süre önce bilgisayarıma pardusu kıursum
> ancak e-con adsl modemve hp 845 c yazıcımı tanıtamadım
>
> bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim
> saygılarımla
>                                    murat keleş

     Merhaba, e-con modemi ben de kullanıyorum. Eğer modemi yapılandırmadıysanız, bunun için firefox 'u açarak adres çubuğuna 192.168.1.1 yazmanız ve açılacak pencerede kullanıcı adı ve parola olarak ''admin'' yazmanız gerekiyor. Daha sonra açılacak pencerelerden modemi kullanım klavuzunda belirtilen bilgilere göre yapılandırmaya devam edebilirsiniz. Sorun başka bir şey se daha ayrıntılı yazmanız halinde yardımcı olmaya çalışan biri çıkacaktır. Kolay gelsin.

Mustafa ŞEN - MANİSA