[Pardus-kullanicilari] Xen altinda KDM Otomatik Baslamiyor ama elle calistirilabiliyor?

serdar soytetir tulliana at gmail.com
10 Mar 2007 Cmt 23:25:53 EET

Selam,

10.03.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış:

> Selam Serdar Bey
>
> oncelikle yanitiniz icin tesekkurler. sistemde kde base ben kdm yi
> elle calistirinca calisiyor. sistem ilk acildiginda ise calisip
> calismadigini (XEN altinda) ise eve gidince bakacagim su anda
> disardayim. ancak kdm calismadigina gore bu da acilista calismiyor
> diyebilir miyiz?

service status ile görebilirsiniz durumu. Örneğin:

tulliana at laptop ~ $ service kdebase status
 Servis |   Durum   | Otobaşla | Açıklama
kdebase | çalışıyor |   evet   | KDE Masaüstü Ortamı

daha ayrıntılı bilgi için,
service help
komutunu verip bakabilirsiniz.

Ne yapmam lazim hatayi anlamak icin? farkli bir init sistemi