[Pardus-kullanicilari] Xen altinda KDM Otomatik Baslamiyor ama elle calistirilabiliyor?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Mar 2007 Cmt 22:59:54 EET

Selam Serdar Bey

oncelikle yanitiniz icin tesekkurler. sistemde kde base ben kdm yi
elle calistirinca calisiyor. sistem ilk acildiginda ise calisip
calismadigini (XEN altinda) ise eve gidince bakacagim su anda
disardayim. ancak kdm calismadigina gore bu da acilista calismiyor
diyebilir miyiz?

Ne yapmam lazim hatayi anlamak icin? farkli bir init sistemi
oldugundan anlayamiyorum sorun nerde. sistemde xen altinda acmak
disinda bi degisiklik de yapmadim dogrusu, kde-base servisi acilista
otomatik acilacak sekilde ayarli gorunuyor.

tesekkurler...

not : Mesaji cep telefonumdan yazdim olasi hatalar icin kusuruma bakmayin...

Emre