[Pardus-kullanicilari] Beryl sorunu - kenarlık gibi ama değil sanırım....

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
10 Mar 2007 Cmt 19:10:12 EET

Merhabalar,
Çekien çekine ATI 9550 kartlı desktop sistemime Pardus kurdum. Herşeyi tanıdı ve gayet güzel çalışıyor. Beryl için şansımı deneyeyim dedim. Adım adım yaptım ve sonuçta beryl çalışmadı. Kenarlıkların olmaması veya ısrarla çökmesi (ve KDEye geri dönmesi) gibi tuhaflıklar var. Normal konsoldan beryl-manager komutu verildiğnde ; libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x4b mesajı geliyor. Bu ne demek? pardus forumundaki 35 sayfayı okudum ve kenarlık sorunlarını bulup çözümlerini uyguladım. Birşey değişmedi. Ayrıca beryl kurulum wikisindeki herşeyi düzgün uyguladım ve uygulama esnasında hata mesajı almadım.
Teşekkürler..