[Pardus-kullanicilari] sistemimi 2007 den 2007.1-RC ye upgrade ettim sonuç mükemmel

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Mar 2007 Cmt 00:22:29 EET

DVD lerde değil VCD lerde xine hatasından dolayı sorun yaşanıyordu bu arada
düzeltmelerle güncellenirse sorun kalmamış olur.Tabi bu arada hata kaydı
girilmiş bildirilerden tamamı düzelmiş olması her bakımdan mükemmel
olur.Kolay gelsin

09.03.2007 tarihinde Mehmet Türkoğlu <mrturkoglu at gmail.com> yazmış: