[Pardus-kullanicilari] sistemimi 2007 den 2007.1-RC ye upgrade ettim sonuç mükemmel

Levent BIRSIN leventbirsin at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 23:37:17 EET

ya balıklama dalmış gibi olmak istemem ama kararlı sürümü hangi adresten
upgrade edicez peki ben güngelleme ayarlarıyla hiç oynamamama rağmen depo
adresim yukarıda verdiğiniz adres gözüküyor kararlı sürümü hangi adres veya
depodan alıcaz

09.03.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: