[Pardus-kullanicilari] ethernet kartı tanımlı fakat bağlantı yok?

mengucek at gmail.com mengucek at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 13:55:57 EET

09 Mar 2007 Cum 13:35 tarihinde, Mesut KEÇECİ şunları yazmıştı:
> Bağlantıda sorun olduğunu pek düşünmüyorum zira gece 02:00 a.m de en son
> internetteyken bilgisayarı kapatıp sabah açtığımda internete giremedim, şu
> an da evdekiler giremiyor maalesef J

merhaba..
ben de; eğer bilgisayar açılırken modemi açmamışsam, otomatik bağlanmıyor.. ağ
yöneticisinden bağlantıyı yeniden işaretlemem-oluşturmam gerekiyor..
ve.. ağ yöneticisinde bağlantının solunda ki kutucuk işaretli mi ?..
hoşça kalın..

--
menguceko