[Pardus-kullanicilari] Pardus'un tanıması yeterli mi yoksa orjinal sürücü kuralım mı?

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 00:21:07 EET

Tekrar merhabalar,

Yukarıdaki Ati 9550 konulu mesajımda da belirttiğim üzere desktop sisteme Pardus kurdum ve depoya bakmadan bile tüm donanımları tanıdı. Ati dahil :) Ama henüz beryl'e bulaşmadım ve henüz bir fikir de alamadım.

Bu sefer merak ettiğim soru şu; sorunsuzca tüm donanımların tanınmasına rağmen, donanım üreticilerinin kendi sürücülerini -en güncel- eğer linux için varsa, çekip kurmalımıyım daha fazla performans alma için. Misal nFroce3,Ati Radeon ve Realtek gibi??

Teşekkürler...