[Pardus-kullanicilari] asus p5b anakarta PARDUS2007 kurulum

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
8 Mar 2007 Per 14:56:45 EET

Merhaba,
Yeni bir bilgisayar alma arifesindeyim, asus'un bu anakartlarını beğenmiş
ama bu kurulum sorunu yüzünden nvidia chipsetli anakartlara yönelmiştim.
Elimdeki ncq destekli seagate sabit diskimin ncq özelliğinden
yararlanabilecek miyim? Zira bu anakartı almak istememin bir nedeni de ncq
desteğinin olması.

Teşekkürler.

08.03.2007 tarihinde Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> yazmış: