[Pardus-kullanicilari] asus p5b anakarta PARDUS2007 kurulum

Mesut KEÇECİ mesut.kececi at omsan.com.tr
8 Mar 2007 Per 14:38:56 EET

Emre Bey, selamlar

Aşağıdak anlatmış olduğunuz yolu forumlarda değişik safyalarda (bana göre eksik ve yetersiz şekilde) görmüş fakat yeterince iyi anlamamıştım.

Aşağıdaki mailiniz ve samimi yardımınız için gerçekten çok teşekkür ederim.
Bilgisayarımın başına geçer geçmez deneyeceğim, artık bu kadar açıklamanızdan sonra kuramazsam intihar ederim:)

Saygılarımla,