[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.1-RC

selim ok selimok at gmail.com
8 Mar 2007 Per 14:48:34 EET

Test amacli kullaniyorsaniz test deposunun durmasinda bir sakinca yok. Ancak
herseyin yolunda gittigi bir Pardus istiyorsaniz bir süre sonra test
deposunu kaldirip resmi depoyu ekleyin. Böylece test deposunda paketlerde
cikabilecek olasi sorunlarla karsilasmamis olursunuz.
Yukarda bir süre sonra deyisimin sebebini bir önceki mesajimda aciklamistim.
Su an kullandiginiz cekirdek resmi depodakinden daha güncel bu sebeple
güncelleme yapmaya calistiginizda sorun cikar. Yakin zamanda yeni cekirdek
resmi depoya girer o zaman resmi depodan güncelleme yapmaniz sorun yaratmaz.

Birde sunu hatirlatmakta fayda var, pisi simdilik yalnizca tek depo'yu
destekliyor yani iki depoyu ayni anda kullanamazsiniz. (bilmeyenler vardir
belki :)

Iyi calismalar,
Selim

08.03.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: