[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.1-RC

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Mar 2007 Per 13:29:58 EET

Test ettiğinize göre yalnız test deposunu kullanmakta fayda var Sistem
stabil ise zaten hiçbirşeye gerek kalmıyacak tabi bu arada birsürü test
amaçlı pk yüklediğimiz için gereksiz kalabalık yapıp yer işgal
edecek.Kararlı sürüm çıktığında bunları silip kaldırmak yerine sıfırdan
kurmak gerekeceğinden kararlı sürüm deposunu eklemeye gerek olmadığı
kanısındayım.Kolay gelsin iyi çalışmalar

08.03.2007 tarihinde mengucek at gmail.com <mengucek at gmail.com> yazmış: