[Pardus-kullanicilari] bios güncelleme ve beryl sorunu

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
7 Mar 2007 Çar 05:24:16 EET

bios işletim sisteminden bağımsızdır. başka bir değişle bilgisayara
bilgisayar olduğunu anlatan ufak bir yazılımdır. ilk açılışta donanım
bilgilerini işletim sistemine (linux+windows+unix+novell+mac) bios verir.

ikinci soruna gelince beryl kde için tasarlanmadığından :( sistemde
kararsızlığa sebep olabiliyor.
buna benzer bende de olmuştu.
Yakuake
çalıştırım
F12
tuşu ile aktif edip buradan komut olarak girince çalışıyor.

kolay gelsin.