[Pardus-kullanicilari] bios güncelleme ve beryl sorunu

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
6 Mar 2007 Sal 23:49:45 EET

toshiba l-10 laptobun biosunu güncelledim.bilgisayara format attığım zaman
bios da değişiklik oluyormu.tekrar güncelleme gerekirmi

bir kaç ay öncesi güncelleme ve beryl kurmuş ve gayet güzel
çalışıyordu.galiba şimdiki beryl sürümü2.0 ı laptop un kaldırmaması
olurmu.en son kurmayı denediğimde konsola bery-manager komutu işe yaramadı
komut çalıştırdan denediğimde ise görüntü dondu birşey yapamadım kapatıp
açtığımda ise ekran açılmadan pardus logosun da takılı kaldı.
ya güncellenen paketlerden uyuşmayan var ondan yada beryl den diyecem ama
bir defasındada beryl siz güncelleme sonrasıbir kaç açılmadan sonra
açılmadı.şu an biraz güncelleme yaptım kernel yenisi eklendi.kafam bira z
karıştı.önceki durumlarda en son gruba pclinux u kurmuştum şimdi pardus
kurdum en son düşüncelerinizi öğrenebilirmiyim

teşekkürler  kolay gelsin
 bilgili bülend