[Pardus-kullanicilari] Samba Payları hata mesajı

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
5 Mar 2007 Pzt 17:35:32 EET

Merhaba,

Google yaptığım aramalarda selinux (bu redhat fedora dağıtımlarını
ilgilendiriyor: home dizinini paylaşıma açmanızı engelliyormuş) ve iptables
karşıma çıktı. Eğer firewall u etkinleştirmisseniz kapatıp bir daha dener
misiniz?
Sorun pardusta çalışan güvenlik duvarından kaynaklanıyorsa ona göre çözüm
üretebiliriz.
Kolay gelsin.

05.03.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: