[Pardus-kullanicilari] Samba Payları hata mesajı

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
5 Mar 2007 Pzt 17:01:44 EET

Aslında Pardus ta kurduğum ağda tek benim
bilgisayar var. Diğerleri Windows
ev-ağında. "Ev-ağı"ndaki ğ sorun çıkarmadı ama
altındaki bilgisayarlardaki ğ
sorun oldu, onları g yaptım çözüldü. Ancak bu
verdiğim hata, windows daki
ev-ağı ile ilgili değil, aksine Pardus ta kurduğum
ve "parduslinux" adını
verdiğim ağla ilgili olarak çıkıyor. Bu ağdaki
sunucuya da "pardus" adını
verdim ama bir türlü ortaya çıkmasını
sağlayamadım.

Merhaba,

Ağdaki bilgisayarlara verdiğiniz isimlerde Türkçe
karakter kullandınız mı
acaba?

05 Mar 2007 Pts 16:33 tarihinde şunları
yazmıştınız:
> Son gelişme:
> Efendim, konqueror programına samba browser
eklentisini koyunca daha iyi
> izleme olanağını buldum. Burada tanımladığım
etki alanı saptanıyor ancak
> iş "Pardus" adını verdiğim sunucuya gelince
aşağıdaki hata mesajı çıkıyor:

> "could not connect to server PARDUS
> connection failed: NT_STATUS_BAD_NETWORK_NAME"
>
> Bu hata mesajını yorumlayacak ve çözüm sunacak
dostlara şimdiden teşekkür
> ediyorum.
>
> 04 Mar 2007 Paz 22:57 tarihinde şunları
yazmıştınız:
Herkese teşekkür ediyorum.
Yani paylaşımdan ziyade
kaynaklanıyor sanıyorum.
Pardus ta da bir "pardus"
alanda örneğin osman adlı bir
adlı çalışma alanı BOŞ!
sağlanabilsin. Samba sunucu
yazılımını tekrardan mı kurmam gerekecek?

<ozgurgokalp at gmail.com> yazmış:
samba servisini
ayarlayabilirsiniz. Ben bu
at yahoo.com> yazmış:

pardusa bağlanayım dedim,
tıklayıp paylaşıma açmak.
adres satırına pardus

bile gözüküyor.

yazmıştınız:
burada.
söyleşiriz ne yapalım!

oluşturduğum Pardus adlı çalışma
İşte benim beceremediğim de
bir türlü sunucu ortaya

aşağıda:

yazmıştınız:

ediyorum. (Alışkanlık yaptı

kendi kafasına göre
"cups servisine bağlantı
Yazıcı paylaşımı ile ilgili
efax ile yüklemiş olduğum
çıkardım. Ancak log dosyasında gene
- Connection refused"
adlı ağı oluşturmuşum
böyle bir dosya ya da
ağı görüyor fakat
a bir türlü giriş

yazmıştınız:

ağ ve samba konusunda
çalıştıramıyorum. Tasma ve konsoldan
başlatılamıyor" yanıtı alıyorum.
Pardustan windows ağını
olmuyor!
kullanabilirim?

yazmıştınız:
çekmemiş.

varsayımıyla Tasmadaki
değiştirdim. Ayrıca da
bulunan "Ğ" leri G yaptım.
böyle kestirmeden çözdüm ama
olması gerekmez mi? -

önceki kurulumda otomatik
bilgisayarlarınca kolaylıkla tanınan
bulunmayışı. Yani Windows dan Pardus
Payları içinde olması gerektiğini
tanımlanmış olmasına

düşünüyor ve haklıysam nasıl

yazmıştınız:
ulaşabiliyorken, bir
aşağıdaki hata mesajını aldım:

sunucu için
Windows ve UNIX isimlendirme
çakışmaları olmayan şekilde

arkadaşların yardımını

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da