[Pardus-kullanicilari] Samba Payları hata mesajı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Mar 2007 Paz 22:22:26 EET

04.03.2007 tarihinde Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com> yazmış:

> tasma sistem seçenekleri servis yöneticisinden samba servisini başlangıçta
> da sürekli başlayacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Ben bu şekilde windowstan
> ulaşabiliyorum...
> 04.03.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış:

bu mesajlardan sonra ben de windows makineden pardusa bağlanayım dedim,
oluyormuş.
yaptıklarım:
-servis yöneticisinden samba servisini başlatmak
-ev dizinimdeki mp3 bulunan klasörü sağ tıklayıp paylaşıma açmak.
-windows makinede "belgelerim" klasörünü açıp adres satırına pardus
makinemin ip adresini
\\192.168.2.3 şeklinde yazmak.

açılan pencerede pardus makinemdeki yazıcı bile gözüküyor.

kolay gelsin...