[Pardus-kullanicilari] Kernel 2.6.20.1 pisi paketinde sorun

Hakan TARIM hakan at suhanet.com
4 Mar 2007 Paz 21:33:34 EET

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/kernel/kernel/pspec.xml
adresinden build yaptığım pisi paketinde bir normal kernel ve bir de
source inşaa edildi. İkisini de sağlıklı birşekilde kurdum. Lakin gözüme
birşey takıldı , kernel headers halen 2.6.18.XX te kaldı.
Sonra belki olmuştur diye restart attım dizüstüme. Bir hata ile
karşılaştım ve pc açılmadı.
Hata şu :

Stat : cannot stat '/dev/sda5'; no such file or directory
--> Could not find boot device
/bin/sh; can't access tty; job control turned off

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim..
Saygılarımla.