[Pardus-kullanicilari] güncelleme sonrası açılışta donma

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
4 Mar 2007 Paz 13:50:51 EET

Merhaba Selim Bey,

03.03.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:

> merhaba
>
> Bende de benzer bir durum var. Dizüstünde Win+Ubuntu+Pardus kurulu. En son
>

> bence bunu hata kaydı olarak girmelisiniz (eğer girilmediyse), çünkü bir
> çok kullanıcı win+pardus kullanıyor ve genelde
> grubda win yukarı alınıyor. ben bu yolu tercih etmediğimden problemim yok.

    Evet ortak kullandığımız notebook'ta yüklü olan pardus'u bir tek ben
kullandığım için Pardus güncellemelerinden sonra menu.lst yi düzenliyordum.
Ama bu işlemi bilmeyenler için can sıkıcı bir durum bu. Hata kaydını girip
çözüm bulunması halinde bizi de bilgilendirirseniz sevinirim.

Benzer şekilde ubuntu için çekirdek güncellemeleri olduğunda da
menu.lstiçin gerekli ayarları elle yapmak gerekiyor.

> bu bence problem değil. çünkü 3 OS'yi aynı anda kullanmak gibi bir durumu
> tercih eden kişi bunu bilmeli, uygulamalı.
> zaten zor bir şey de değil, sadece kernel güncellemesi olduğunda ne
> yapacağınızı biliyorsunuz.
>
> kolay gelsin...

Bunu şikayet ya da hata şeklinde yazmamıştım. Bence de üç sistemi
kullanabilen kişi menu.lst yi de düzenlemeyi bilmeli .