[Pardus-kullanicilari] yeni kernel ve ses kartı çalışmıyor.

Burak Bahadir BİLGİN burakbbilgin at gmail.com
4 Mar 2007 Paz 12:33:13 EET

selamlar,

virtualbox çalışsın diye yeni kernel yüklendi sonu 75 ile biten kernel. asus
m6r laptop kullanıyorum, yeni kernel yüklendikten sonra herşey güzel fakat
ses kartı nedendir bilmiyorum çalışmıyor ve şu mesajı veriyor her
bilgisayarı açtıgımda.

sound server informational message:
error while initializing the sound driver:
device/dev/dsp/ cant be openend no such file or directory
the sound servver will continue using the null output device

yardımcı olabilicek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

--
Burak B.BILGIN
Eastern Mediterranean University.