[Pardus-kullanicilari] güncelleme sonrası açılışta donma

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Mar 2007 Paz 11:41:52 EET

Selim Bey
Benim Bilgisayarda Grub sıralaması Pardus 2007(hdb1) Suse 10.2 (Hda5)Pardus
(Hdb2) Hdb3 boş Ubuntu (Hdb4) Windows (Hda1)
Hiçbir problem oluşmuyor fakat Her yeni çekirdekten sonra gruba bir Pardus
daha ekleniyor.Bende yeni çekirdek rantabl çalışınca eski çekirdekli grubu
siliyorum ki Hdb1 in başlangıcı -64 çekirdeğe kadar uzanıyor yani bir yığın
eski kernelim mevcut Bir kez daha çekirdek değişirse yer açmak için eski
kerneller ile onların init dosyalarınıda silmem gerekecek.İyi günler ve iyi
çalışmalar

03.03.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: