[Pardus-kullanicilari] kurulum yardımı

kilkis1 kilkis1 at mynet.com
3 Mar 2007 Cmt 23:46:56 EET

arkadaşlar pardus 2007 calisan cd indirdim ve taslak olarak kayit
ettim ama mavi renkli ekrandan sonra
hem ilk kayit ettiyim cd hemde ikinci kayit ettiyim cd ile acinca
bilgisayarimi
siyah ekranda tek bir satirda uncompressin linux ... ok. boting the
karnel. yaziyor ve bir satir altindada _ krsor yanip sonuyor

tabiki satandart ve minimumdada acmayi denedim.ama yinede problemle
kasilastim
ilk indirdiyim cd de
siyah ekranda bir suru yazı asagidan yukariya akip gecdikten sonra
servisler baslatiliyor diyor bir alt satirda da sistem kutuk servisi
baslatilamadi diye yazi yaziyor sonrada kirmizi renkte pardus ~ # yaziyor

ikinci indirdiyim cd de
siyah ekranda ilk indirdiyim cd ye kiyasla daha kisa olmak kaydiyla
bir gurup yazi asagidan yukariya kayip geciyor ve son satırda bash: no jap
control intis shell yaziyor ve enaltta none ~ # yaziyor

onceki pardus surumundede hem calisan hemde kurulanda basarili
olamamistim
 donanimlarim ise sole
islemci amd 2000+
anakart asus ( via chip setli )
hardisk 80 gb
rem 256 mb 333 mhz
ses karti ana kart ustunde
ekran karti ana kart ustunde su an 64 mb ayarli

bir sorum daha olacak sardece kurulum ile ilgili email lerin gelmesi
icin bir ayar yapabiliyormuyuz cunku okadar cok email geliyorki kontrol
etmekte zorlaniyorum ve belkide onceden sorulmus bu soruyu yeniden sormak
zorunda kaliyorum.

turk dil kurallarina uyamadigim icin ozur diliyorum hepinizden cunku
bazi arkadaslarimin yazisini okuyamadigim icin (turkce karekterler
konusunda )ve bu yaziyi herkes bi sekilde okusun diye bole yazdim tekrar
cok ozur dilerim

kilkis1 at mynet.com

Mynet Email kullanıyor
musunuz?Şimdi 5 GB’lik kapasite sunuyor