[Pardus-kullanicilari] cedega

Levent güzel leguzel at gmail.com
3 Mar 2007 Cmt 22:18:44 EET

cedegayı (5.2.3) kurdum. cedega engine 5.2.10 da kurulu. yanlız ben
cedega ile oyun yükleyemedim. sanırım önce dizin oluşturmak gerekiyor.
dizin eklemeye çalıştığımda (tools->game folders->add) bu işlem çok
uzun sürüyor bende cedegayı kapatıp açınca dizin eklenmiş oluyor. bu
normal mi?

esas sorun oyun yüklemeye çalışınca konsolda

Traceback (most recent call last):
  File "/usr/lib/transgaming_cedega/Point2Play_gui.py", line 1202, in
install_menu_cb
    log.logger.info ("Got install: " + install + " and game: " +
game_folder + " and winexver_touse: " + winexver_touse)
TypeError: cannot concatenate 'str' and 'NoneType' objects

hata mesajını alıyorum. acaba bu sorunun sebebi ne olabilir?
ingilizcem olmadığı için transgamingin sitesinden faydalanamadım da :)
size sorayım dedim.

--
Levent GÜZEL