[Pardus-kullanicilari] pardus'un yaygnlastırılması

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
3 Mar 2007 Cmt 21:43:40 EET

2007/3/3, selsey <mfuzun at gmail.com>:

>  acaba bu tur progmları parduse adapte etmek ıcın

Öncelikle depomuzda mevcut olan wine var. Çalıştırır mı bilmiyorum ancak
kurulum(setup.exe) dosyasına sağ tıklayıp wine ile aç dediğiniz zaman
kurulum başlıyor. Sonra Pardus>Programlar>Yardımcı Uygulamalar>Wine altından
yüklediğiniz programı çalıştırabiliyorsunuz. Eğer bu işe yaramazsa Crossover
gibi bir seçenek mevcut. Ancak bu ticari bir yazılım. Yani az(40$) da olsa
bir lisans ücreti ödeme durumundasınız. Eğer çalışıyor mu diye denemek
isterseniz deneme sürümü de mevcut.