[Pardus-kullanicilari] Diski bölmek ve Ubuntu kurmak

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
3 Mar 2007 Cmt 14:38:39 EET

Evet bu işi gparted ile yapabilirsiniz fakat sisteminizi live cd ile actıktan
sonra yapabilirsiniz, malum uzerinde calısılan diskte partition tablosunu
duzenleyemezsiniz. Pardus live cd'niz varsa sorunu çözdünüz demek yoksa hemen
indirip deneyebilirsiniz. Bağlantı ile alakalı kota problemi gibi
problemleriniz varsa http://tr.pardus-wiki.org/Ana_Sayfa adresinde cd temini
bölümünde sehrinize en yakın gönüllü ile irtibat kurup cd temin
edebilirsiniz.
iyi çalışmalar...

03 Mar 2007 Cts 11:50 tarihinde, tomripleymatik şunları yazmıştı: