[Pardus-kullanicilari] Diski bölmek ve Ubuntu kurmak

tomripleymatik tomripleymatik at gmail.com
3 Mar 2007 Cmt 11:50:58 EET

Pardus ve Linux ile yeni tanıştım. Yeni aldığım bilgisayarıma, diski
bölmeden Pardus kurdum ve sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Merak bu
ya; diski bölüp bir de Ubuntu kurmak istiyorum. Ancak Gparted ile
Pardus'uma zarar vermeden bu işi nasıl yapacağımı bilemedim ve
cesaret edemedim... Yardım ederseniz çok sevinirim.

Sorunsuz çalışan sistem bileşenlerini, bilgi olması açısından aşağıda
veriyorum:
AMD Athlon 64 - 3200 AM2 işlemci SOCKET 940
ASUS M2NPV-MX Anakart
Kingston 512 MB DDR2 667 Ram (2 Adet)
ASUS Kasa TA231 - 300 Watt
Samsung 80 GB SATAII Harddisk - HD080HJ
Samsung DVD Yazıcı (OEM) 18X Double Layer