[Pardus-kullanicilari] amsn0.96

drcivan drcivanim72 at gmail.com
3 Mar 2007 Cmt 11:41:04 EET

03.03.2007 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış:

> 02.03.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:

> Selamlar Mucip Bey,
> İnsanların msn tarzı programlarda kullandıkları e-posta bilgileri yalnızca
> o programı kullanmak için oluşturdukları bilgiler.İşlevsel e-posta
> bilgileri çok farklı.
> Ayrıca,bugün ev ve kişisel kullanıcılardan konuşma programı kullananların
> büyük bir çoğunluğu msn-messenger veya şimdiki adıyla live-messenger
> kullanıyor.
> Ne dersiniz,linux-Pardus'u yaygınlaştırmak için bu messenger
> kullanıcılarına yaptırım mı uygulayalım :)
> [...]

kesinlikle katılıyorum
türkiyedeki msn kullanıcıları gözönüne alınırsa (ki sayıları 20 milyon
civarı )
pardus geliştiricileri sadece msn geliştirseler kullanıcı sayısı katlanacak
gibime geliyor
:))))
şaka bir yana hastanede sadece pardus kullanıyorum ama evde xp ile birlikte
ve p kaldırmamamın tek sebebi msn
tam olarak gpl olmaması na rağmen mercury messenger veya gpl olan amsn ye
katkıda bulunsalar herhalde bir nebzede olsa bir gerçeğimizden yola çıkarak
pardus camiasının hacmi dahada büyüyecektir saygılarımla
Dr ismail LALE 37