[Pardus-kullanicilari] amsn0.96

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
3 Mar 2007 Cmt 00:01:40 EET

02.03.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:

>  Selamlar,
> Neden insanlar msn tarzı programlar kullanır hiç anlamamışımdır! İnsan
> kendi e-posta şifresini bir yere, programa, kişiye neden versin ki? Bu
> hesabın güvenliğine artık nasıl emin olabilir ki???

Selamlar Mucip Bey,
İnsanların msn tarzı programlarda kullandıkları e-posta bilgileri yalnızca o
programı kullanmak için oluşturdukları bilgiler.İşlevsel e-posta bilgileri
çok farklı.
Ayrıca,bugün ev ve kişisel kullanıcılardan konuşma programı kullananların
büyük bir çoğunluğu msn-messenger veya şimdiki adıyla live-messenger
kullanıyor.
Ne dersiniz,linux-Pardus'u yaygınlaştırmak için bu messenger kullanıcılarına
yaptırım mı uygulayalım :)
Bunun yerine,o kitleyle Pardus/Linux kullanıcılarını iletişimde tutmak
için,aynı yeterlilikte paketler üretilse daha iyi olmaz mı.
Kendi ortamımdan örnek vereyim:
Ailemde,ben Pardus kullanıyorum.Eşim ve oğluma da sevdirdim Pardus'u.
Ama,oğlumun arkadaşlarıyla,eşimin uzaktaki aile bireyleri ve arkadaşlarıyla
internet ortamındaki görüşmelerini sesli-görüntülü olarak messenger
üzerinden yapmak için mandasoft'a geçmelerine hiç bir caydırıcı önlem
bulamadım.
Bilmem anlatabildim mi?
Saygılarımla,kolay gelsin.
Hasan.