[Pardus-kullanicilari] Samba Payları hata mesajı

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
2 Mar 2007 Cum 22:08:08 EET

Kendi kendimi yanıtlayayım bari!
Anlaşılan bu konu kimsenin ilgisini çekmemiş.

Efendim sorunun karakter kümesi olduğu
varsayımıyla Tasmadaki "Locale" yi (ne
demekse!) UTF-8 olarak değiştirdim. Ayrıca da
Windows ağındaki bilgisayar
adında bulunan "Ğ" leri G yaptım. Artık hata
mesajı almıyorum.
(Sorunu böyle kestirmeden çözdüm ama aslında
Pardusun Ğ leri de anlayabiliyor
olması gerekmez mi? - Hani Pardus Türkçe ya!)

Ancak beni esas endişelendiren, bundan önceki
kurulumda otomatik olarak var
olan ve Windows bilgisayarlarınca kolaylıkla
tanınan "Pardus" isimli ağın
artık bulunmayışı. Yani Windows dan Pardus
ağını göremiyorum. Zaten Samba
Payları içinde olması gerektiğini zannettiğim
"Pardus" isimli ağ (Tasma da
tanımlanmış olmasına rağmen) mevcut değil.

Böyle bir ağın olması gerektiğini düşünüyor
ve haklıysam nasıl kurulacağı
konusunda yardım bekliyorum.

Saygılar

01 Mar 2007 Per 17:27 tarihinde şunları
yazmıştınız:
> Merhaba,
> Ağ dan Windows kurulu bilgisayarlara
ulaşabiliyorken, bir tanesinde bir alt
> dizin için aşağıdaki hata mesajını aldım:
>
> "Verilen isim sadece bir tane olan bir sunucu için
çözümlenemedi. Lütfen
> ağınızın Windows ve UNIX isimlendirme
çözünürlüğüne göre isim çakışmaları
> olmayan şekilde yapılandırıldığından emin
olun."

> Bunun anlamını va çözümünü bilen
arkadaşların yardımını bekliyorum.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com