[Pardus-kullanicilari] ilk kurulum

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 04:08:02 EET

kişisel önerim çalışan cd ile sistemini denemen
sisteminde donanımsal bir sorun yoksa live cd normal çalışır.

sanırım sisteminde bulunan diskin bolumlari ile ilgili sıkıntı var.
tahminimce live cd sorunsuz çalışır.

disk biçimlendirme de kaç bölüm ayırdın ve dosya sistemi ile ilgili bilgi;

gparted live cd edinebilirsen bununla sistemini acıp disk ile ilgili
işlemleri gparted den yapım kurulu sadece format atarak denermisin
konu ile ilgili detaya girip cevap yazarsan sevinirim.
kolay gelsin.

01.03.2007 tarihinde ufuk mutlu <umutlu153 at hotmail.com> yazmış: