[Pardus-kullanicilari] ilk kurulum

ufuk mutlu umutlu153 at hotmail.com
1 Mar 2007 Per 21:35:29 EET

'''Date: Thu, 1 Mar 2007 21:25:21 +0200
From: " gökhan temel " <handsome.temel at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr

>bak arkadaşım sen gene xp ye döne bu pardus övüldüğü kadar değil şu pardus
>kullanıyorum çok zor kullanmak yani ilk kullananlar için sen ilk önce linux
>türkix den başla yeni başlayanlar için çok güzel aynı xp ye benziyo
>saygılarımla :)'''

eywallah kardeş önerin için çok sağol da, benim problemim kullanım zorluğu
ile değil kurulumla ilgili, disk biçimlendirme aşamasında donuyor
bilgisayar,malesef başladığım bi işi yarıda bırakma gibi bir huyum yok, o
yüzden kurmam lazım Pardus'u aksi takdirde ödevlerime başlayamayacam:(

Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur! http://messenger.live.com