[Pardus-kullanicilari] Fwd: Güncellemeden sonra portable USB HDD'i göremiyorum.

Ergin Altintas ealtintas at gmail.com
30 Haz 2007 Cmt 14:11:27 EEST

"mount" komutunda "-t ntfs3g" ve "-o force" parametrelerini belirtelerk
düzgün ayrılmamış NTF bölümlerini de mount edebiliyoruz diye biliyorum...

"Choice 1: If you have Windows then disconnect the external devices by\n"
"          clicking on the 'Safely Remove Hardware' icon in the Windows\n"
"          taskbar then shutdown Windows cleanly.\n"
"\n"
"Choice 2: If you don't have Windows then you can use the 'force' option for\n"
"          your own responsibility. For example type on the command line:\n"

Fakat bir miktar veri kaybı riskini göze alıyormuşuz bu durumda...

http://mercurial.creo.hu/repos/ntfs-3g-hg/?rev/7c9f8476dbdf

adresinde de bu konuda detaylı bilgi var.