[Pardus-kullanicilari] USB flash bellekler ve GParted

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
30 Haz 2007 Cmt 09:28:24 EEST

29.06.2007 tarihinde Hakan Demirbilek <hakandemirbilek at superonline.com>
yazmış:

> Merhabalar;

merhaba

Ayrıca GParted benim swap partitionını da "bilinmiyor" olarak gösteriyor
> ve yanında sarı bir üçgen içerisinde ünlem işareti ile gösteriyor.
> Halbuki swap partitionım faal ve çalışır durumda, açılışta veya
> bilgisayarımın çalışması sırasında herhangi bir sorunla karşılaşmıyorum.
> Bu tip sorunla karşılaşanınız oldu mu? Bunu bir hata olarak girmeli miyim?

swap alanı olmasa bile sistem açılır diye biliyorum. konsoldan
freekomutuyla swap için kontrol
yapabilirsiniz. oradan elde deceğiniz sonuçlara göre davranırsınız.
şu link ayrıca yardımcı olabilir:
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Takas_Alan%C4%B1n%C4%B1_Ayarlamak