[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.2

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
30 Haz 2007 Cmt 00:21:36 EEST

İyi geceler.... İyi geceler Hüseyin bey;

Sabah saatlerinde mail kutumdaki bir kenara sıkışmış Pardus toplu
iletisindeki 2007.2 depo adresini görünce bir cesaret depoya ekleyeyim
diye başlayan ve oldukça sıkıntılı ve sinir bozucu ( belki modemimden
belki de düşük hızlı geniş bantımdan ) geçen bir süreç sonunda iki saat
kadar önce Pardus 2007.2 rc' ye terfi etmeyi başardım.
Ve hemen dikkatimi çeken nokta belki biraz acaba zararlı yazılım mı
bulaştı diye heyecanlamama neden olan şey, animasyonlu açılışlar oldu.
Tasma programının sistem seçeneklerine girince de açılış yöneticisi ile
karşılaştım ve bunun ne olduğunu merak ettim doğrusu. Yanılmıyorsam bu
root kullanıcıya denk düşüyor.
Merak ettiğim bir diğer nokta da Pisideki  2007.1' ait depolar. Bunlar
ne olacak? Bu saatten sonra istediğimiz zaman eski depolara dönebilecek
miyiz ve eğer dönersek yükseltme ve sistem kararlılığı boşa gitmiş
olacak mı?
Ve kararlı sürüme bu depo üzerinden mi geçeceğiz?

Mehmet