[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.2

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
30 Haz 2007 Cmt 09:24:51 EEST

burada yapılacak şey çıkabilecek olası buglarla mücadele edip 2007.2 nin
kararlı hale gelmesini beklemek. downgrade gibi bir çözüm var mı bilmiyorum
pardusta ama böyle bir şeye hiç gerek yok kimse de tavsiye etmez. sonuçta ev
kullanıcısıyız server işletmiyoruz. yok ille eski sürüme geçeceğim
diyorsanız sıfırdan kurun bence daha az uğraştırır.  2007.2 yeterince
kararlı görünüyor. en azından bende hata vermedi.