[Pardus-kullanicilari] Fwd: Güncellemeden sonra portable USB HDD'i göremiyorum.

Sercan AYYILDIZ sercan.ayyildiz at gmail.com
30 Haz 2007 Cmt 03:01:03 EEST

Teşekkür ederim, sorunum çözüldü. Siz açıkladıktan sonra fark ettim ben bu
sorunu 2007.1 sürümünde de yaşamıştım ama orda çıkan hata mesajı türkçeydi
ve direk sizin bahsettiğiniz gibi yapmam gerekeni açıklıyordu. (diskinizi
windowstan güvenli kaldır seçeneği ile kaldırın ... vs.).  Sanırım
2007.2sürümüne geçince bazı uyarı/hata mesajlarının lokalizasyonu
bozulmuş.

Ek olarakda, ben bu diski geçici olarak birinden almış olsaydım ve benim
bilgisayarımda windows yüklü olmasa ne yapacaktım?! Bence buna bir çözüm
bulunmalı. Ben şuan windows ile pardusu bir arada tutuyorum ama padusu
kurduğum günden beri windowsu sadece iki kere boot ettim, ikiside bu
nedenden dolayı :). Ve pardusla öyle güzel vakit geçiriyorum ki, önümüzdeki
dönem windows'u uçurmayı düşünüyorum, yada daha düşük bir disk alanına
taşımayı. Böyle bir durumda windows'a ihtiyaç duymadan sorunumu
çözebilmeliyim diye düşünüyorum.

Teşekkürler.

--
-sercan