[Pardus-kullanicilari] acı bir gerçek

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
27 Haz 2007 Çar 22:39:10 EEST

Uzun uzun açıklamışsınız teşekkür ederim.
Merak etmeyin, linux kur windows'u sil diyen bir insan değilim. Her iki
sistemi de kullanıyorum ve windows üzerinden para kazanan biriyim. Yani
window'a özel bir düşmanlığım yok, hangisi işimi görecekse onu kullanırım.
Benim takıldığım nokta şuydu, sizin ilk mesajınızdan okulda ille de
visual c ile olacak gibi bir anlam çıkıyordu. Ben de Bilgisayar
mühendisiliği veren bir okulda bunu yadırgadım. Mezun ettiklerini MCSE
sınavlarına hazırlamayı görevi gören universiteler duydum, sizin okulu
da onlardan sanmıştım özür dilerim.

Evrim Furuncu yazmış: