[Pardus-kullanicilari] acı bir gerçek

Mustafa GÜNAY mustafagunay at gmail.com
27 Haz 2007 Çar 19:32:03 EEST

On Wednesday 27 June 2007 19:22:05 Evrim Furuncu wrote:
> Bana sorarsanız hangisi işinizi kolaylaştırıyosa onu kullanın. :)
> Hiç bir zaman çift işletim sisteminden vazgeçmeyi düşünmedim.Çünkü elinde
> sonunda birisine ihtiyaç oluyor.Tabi bazıları bir tanesiyle yetinebilir ama
> ben işimi zorlaştırmayı sevmiyorum.

Şuanda makinemde sadece Pardus yüklü ve hiçbir zorluk yaşamadım. İşim gayet de
basit ve kolay. Yabancı bir arkadaşım bana ilk zamanlarda (ilk Linux tabanlı
işlerim sistemi kullanmaya başladığımda) "sakın makinende 2 işletim sistemi
olmasın yoksa sıkıştığın yerde çözümü bulmaya uğraşmak yerine kolay olana
kaçarsın" demişti. Bence çok da haklı ki örneğin photoshop'u çok güzel
kullanıp gimp e alışmamak için iki işletim sistemi kullanan bir kişi asla
windows dan vazgeçemez, uzaklaşamaz. Ama gimp ile 2-3 gün uğraşıp onu
öğrenmeye niyetlenirse windows'a gereksinim duymaz....

--
Mustafa GÜNAY