[Pardus-kullanicilari] Motorola - RAZR - V3

Server Acim sacim at kde.org.tr
27 Haz 2007 Çar 15:53:39 EEST

Merhabalar,
17 yaşında, Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi 3.sınıfa geçmiş olan kızım İdil ACİM'in bilgisayarına tamamen Pardus RC 2007.2 kurdum. Kızım da bu ara ikinci el bir Motorola RAZR V3 telefon aldı. Bu telefonun Pardus ile çalışmasını arzu etmekteyim. Xgnokii Mobile Phone Tool yüklü. Ancak, bu uygulamayı hiç tanımıyorum. Ve uygulamayı başlattıktan sonra, bir görünüp kayboluyor. Ne yapmak lazım, nasıl yapmak lazım?
Bu arada bir not. Bence, Lise öğrencilerine PARDUS tanıtmak çok daha önemli. Bu kuşak daha açık. Önümüzdeki dönem kızımın okuluna gidip PARDUS tanıtımı yapacağım. Yaptığımda sizleri blogda haberder ederim.
Şu telefon uyumu konusunu nasıl halledeceğiz?
Sevgiler.

--
Server Acim
- Besteci