[Pardus-kullanicilari] acı bir gerçek + Pardus 2007.2

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
27 Haz 2007 Çar 12:40:55 EEST

On Wednesday 27 June 2007 12:22:28 Mehmet wrote:
> Merhaba;
>
> Hüseyin bey;
>
> Acı bir gerçek konulu mailinizi okudum. Yalnız malinizde belirtiğiniz
> bir konu kafamı fena halde karıştırdı. Ki bu konu bu mail grubunda uzun
> zamandır şu ya da bu başlık altında konuşulmakta... Pardus 2007.2 den
> bahsettiğimi anlamışsınızdır... Şu an 2007.1 kullanıyorum ve 2007.2 ye
> nasıl geçeğim konusu kafamı kurcalıyor ve var olan Pardus'umu yitirmeyi
> hiç istemiyorum. Maillerden anladığım kadarıyla da Windows'daki gibi
> yeni sürüm Cd'si alıp yükseltme yapmayacağız sanırım. Yoksa yeni çıkan,
> [...]

Mehmet bey,

güncellemeleri takip ederseniz sisteminiz 2007.2'ye yükselecektir. şuanda
2007.2 RC depolarda. tekrar kurulum yapmak gerekmez. Linux ve Pardus'un en
güzel yanlarından biri de budur zaten, yeni sürümlere geçmek için sıfırdan
kurulum yapmanız gerekmez. ;)

--
H.Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS ELEKTRİK ELEKTRONİK