[Pardus-kullanicilari] acı bir gerçek + Pardus 2007.2

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
27 Haz 2007 Çar 12:22:28 EEST

Merhaba;

Hüseyin bey;

Acı bir gerçek konulu mailinizi okudum. Yalnız malinizde belirtiğiniz
bir konu kafamı fena halde karıştırdı. Ki bu konu bu mail grubunda uzun
zamandır şu ya da bu başlık altında konuşulmakta... Pardus 2007.2 den
bahsettiğimi anlamışsınızdır... Şu an 2007.1 kullanıyorum ve 2007.2 ye
nasıl geçeğim konusu kafamı kurcalıyor ve var olan Pardus'umu yitirmeyi
hiç istemiyorum. Maillerden anladığım kadarıyla da Windows'daki gibi
yeni sürüm Cd'si alıp yükseltme yapmayacağız sanırım. Yoksa yeni çıkan,
şişirilmiş ve birileri tarafından anında kızartılıp afiyetle yenen ve
ucu kulanıcılara dokunan Vista gibi  Pardus 2007.2 Cd'sini alıp kurulum
yaptıktan sonra tüm ayarlarımızı ve verilerimizi yeni baştan mı
yapacağız? Yani sıfırdan Pardus mu kuracağız?

                         Mehmet