[Pardus-kullanicilari] kaplan pencereleri tırmaladı

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
27 Haz 2007 Çar 11:55:37 EEST

Günaydın;

Dediğiniz aynen doğru Gültekin bey. Thunderbird'i Microsoft'un gayri
resmi indirme sitesi olarak da bilinen www.download.com dan indirerek
kurmuştum. Hoş, zaten bütün programlarımı az önceki özelliğinden ve
güvenilirliğinden dolayı oradan yüklüyorum ve kullandığım virüs programı
şimdiye kadar bir tane dosya da virüs bularak daha o dosyanın olduğu
dizini açamadan dosyayı tamamen imha etti.

Mehmet